INVICTUS – Locuri de muncă disponibile

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

INVICTUS – Locuri de muncă disponibile

💼 Alătură-te echipei INVICTUS! Locuri de muncă disponibile:

  • ECONOMIST
  • REFERENT RESURSE UMANE
  • REFERENT COMMERCIAL
  • INGINER ECONOMIE INDUSTRIALĂ 
 

ECONOMIST

Candidatul ideal

– absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;

– sa probeze o vechime de cel putin 2 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile (constituie avantaj experienta intr-o companie cu profil de productie);

– sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;

– sa posede cunostinte in domeniul contabilitatii de gestiune

– cunostinte bune de contabilitate financiara – pana la bilant inclusiv;

– familiaritate cu programele Word si Excel;

– cunoasterea unui soft de gestiune contabila/ERP constituie avantaj;

– sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;

– sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;

– gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;

– capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali; -corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;

– obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare).

Descrierea jobului

– consemnarea corecta si la timp, a documentelor financiar-contabile (facturi primite, facturi emise, registru de casa, extrase de cont)

– evidenta analitica pentru conturile care dezvolta fise – urmarire solduri, corectie, punctare cu partenerii pentru eventualele neconcordante

– intocmirea corecta a registrului jurnal de vanzari respectiv cumparari

– participa si supervizeaza activitatea de inventariere a patrimoniului societatii

– participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil

– raspunde de evidenta formularelor cu regim special

– colaboreaza cu celelalte departamente

– supravegheaza indeplinirea circuitului documentelor necesare pentru evidenta corecta a contabilitatii financiare si de gestiune

– raspunde de indeplinirea oricaror sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare pe linie economica si financiar contabila, precum si de regulamentul de ordine interioara al societatatii.

Beneficii:

– job stabil in cadrul unui mediu de lucru placut, alaturi de un colectiv tanar si motivat;

– pachet salarial motivant (salariu + tichete de masa);

– posibilitati de dezvoltare personala, profesionala si de promovare in ierarhia companiei;

– facilitati privind transportul

– participare traininguri, cursuri de pregatire profesionala si actualizare cunostiinte cu modificarile legislative in vigoare

REFERENT RESURSE UMANE

Candidatul ideal

– studii superioare si cursuri de calificare in domeniu HR;

– bune abilitati de comunicare, coordonare si organizare in vederea alinierii politicii de personal la obiectivele de business ale companiei;

– experienta minim 2 ani in domeniul recrutarii fortei de munca si administrarii de personal;

– cunostinte temeinice, teoretice si practice privind managementului HR si legislatiei muncii

– cunostinte operare calculator: Microsoft Office (Word, Excel);

– atitudine pozitiva, initiativa si responsabilitate.

Descrierea jobului

  1. Managementul relatiilor de munca:

Operatiuni curente privind CIM si administrarea de personal

Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare in domeniul relatiilor de munca si a procedurilor si reglementarilor interne, relația cu instituțiile de profil : A.J.O.F.M. , I.T.M. , A.J.P.I.S.

  1. Management-ul resurselor umane:
  2. Dezvoltarea strategiei de resurse umane a companiei
  3. Coordonarea proceselor de recrutare, evaluarea, dezvoltarea si sustinerea performantei angajatilor si de motivare / fidelizare a personalului;
  4. Coordonarea programelor de instruire / training ale personalului, managementul carierei.

III. Fara atributii in domeniul salarizării.

Beneficii

  1. Perioada de inserare: 2 luni acomodare.
  2. Mediu de lucru profesionist; acces la minim o formă de specializare / an

– lucrul cu platforma software tip ERP;

– bonusuri îndeplinire obiective și premieri zile festive;

– concediu de odihnă: 20+11 zile libere plătite.

  1. Pachet salarial foarte avantajos format din: salariu de bază, tichete de masă + spor de fidelitate + transport și masă caldă subvenționate. Se acorda premieri substanțiale pentru îndeplinirea obiectivelor.
 

REFERENT COMERCIAL

Candidatul ideal

– experienta in domeniu de comert minim 2 ani

– absolvent de studii superioare preferabil domeniul comercial economic sau juridic

– abilitati de utilizare MS Office (word,excel)

– abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice

– putere de decizie, asumare de responsabilitati

– persoana organizata , expeditiva cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultate si termene, abilitati de comunicare

– atentie deosebita la detalii

– capacitate de planificare, organizare, coordonare si urmarire a comenzii lansate

– capacitate de incadrare in termene limita

Cunostiintele de specialitate ,experienta in tranzactii comerciale,in managementul derularii contractelor reprezinta un avantaj considerabil.

Aplicatiile entry-level sunt considerate admisibile in masura in care cunostiintele comerciale teoretice si o potrivita atitudine fata de responsabilitatile functiei sunt evaluate la un nivel superior.

Descrierea jobului

Atributii si responsabilitati

Managementul contractelor cu clientii persoane juridice (procedurI, documentatie,derulare contracte)

Se asigura un training intern pe un parcurs de 3 luni ,insotit de un bonus de insertare in valoare de 20% din salariu de incadrare .

Beneficii

– mediu de lucru dinamic, desfasurarea activitatii cu baza de date si aplicatie software avansata.

– posibilitate de dezvoltare profesionala

– un loc de munca sigur intr-un ambient modern

– asigurare gratuita a unui training profesional/an

– concediu de odihna : 20 zile + 11 zile libere plătite

– pachet salarial motivant compus salariu de baza , tichete de masa ,spor de fidelitate,bonusuri si prime pentru diverse zile festive

– posibilitatea avansarii in diverse functii specifice

INGINER ECONOMIE INDUSTRIALĂ

Candidatul ideal

– pregătire interdisciplinară tehnică și/sau economică şi/sau managerială

– abilitati de utilizare MS Office (word,excel)

– abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice

– putere de decizie, asumare de responsabilitati

– atentie deosebita la detalii

– capacitate de planificare, organizare, coordonare si urmarire a comenzii lansate

– capacitate de incadrare in termene limita

– cunoșțințe temeinice de IT în proiectare, prelucrare şi gestiune constituie un avantaj

– capacitate de învăţare şi autoperfecţionare, receptivitate la noutăţile din domeniu;

– abilităţi de utilizare a tehnologiilor informatice şi gestiune a informaţiei;

– abilitate de a lucra într-o echipă interdisciplinară;

– capacitate de abordare ştiinţifică a domeniului de specialitate;

– capacitate de a cerceta ştiinţific prin analiză, sintetizare şi interpretare

Descrierea jobului

Atributii si responsabilitati generice posibile:

– programare şi operare pe calculator

– proiectare și administrare procese şi tehnologii de fabricaţie

– managementul calităţii produselor şi proceselor

– configurarea şi implementarea ingineriei sistemelor, ingineriei calităţii

– managementul sistemelor de producţie

– dezvoltare, coordonare şi monitorizare a aspectelor tehnice ale producţiei

– logistică industrială

– analiză economico-financiară a firmei

Beneficii

– mediu de lucru dinamic, desfasurarea activitatii cu baza de date si aplicatie software avansata.

– posibilitate de dezvoltare profesionala

– un loc de munca sigur intr-un ambient modern

– asigurare gratuita a unui training profesional/an

– concediu de odihna : 20 zile + 11 zile libere plătite

– pachet salarial motivant compus salariu de baza , tichete de masa ,spor de fidelitate,bonusuri si prime pentru diverse zile festive

– posibilitatea avansarii in diverse functii specifice

Cei interesați, pot trimite CV-ul la adresa de e- mail  resurse@invictus.com.ro sau pot suna la numărul de telefon 0748 179 012.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Facebook
Facebook