Palmex CM – Locuri de muncă vacante

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Palmex CM – Locuri de muncă vacante

💼 În cadrul companiei PALMEX CM S.R.L. sunt vacante următoarele locuri de muncă:

– AGENT VANZARI PROFILE PVC

– REFERENT FACTURARE

– INSPECTOR RESURSE UMANE / SPECIALIST HR

– CONSULTANT OFERTARE/COMERCIAL

Compania Palmex CM, producatoare de containere metalice modulare si monobloc, a fost infiintata in anul 2011 in Galati.In prezent ocupa un loc important pe piata din Romania in domeniul comercializarii si inchirierii containerelor, indiferent de complexitatea lor. Incepand din 2015, compania si – a propus sa ocupe un loc important si in domeniul comercializarii profilelor PVC.

INSPECTOR RESURSE UMANE/ SPECIALIST HR

Candidatul ideal

– cunostinte solide legislatia muncii;

– atestat inspector /specialist resurse umane;

– cunostinte solide Excel si limba engleza;

– abilitati de comunicare si relationare;

– experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;

– Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii;

– Atitudine proactiva, lucru in echipa.

Descrierea jobului

– Intocmeste si administreaza dosarele de angajare, contractele de munca, actele aditionale si documentele specifice departamentului de resurse umane;

– Inregistreaza informatii in REVISAL;

– Intocmeste adeverinte de vechime in munca pentru toti salariatii companiei;

– Intocmeste corect, complet si la timp deciziile de incetare a raporturilor de munca;

– Raspunde de intocmirea dosarelor de pensionare pentru salariatii companiei;

– Raspunde de evidenta suspendarilor temporare a contractelor individuale de muncă;

– Raspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinara si se asigura de respectarea termenelor si conditiilor prevazute de legislatia in vigoare (intocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetarii disciplinare, aplicarea sanctiunilor, intocmirea deciziei de sanctionare, etc.);

– Se informeaza in permanenta cu privire la modificarile survenite in legislatia muncii, le comunica si le analizeaza impreuna cu membrii echipei in care activeaza si se asigura de aplicarea acestora in conformitate cu prevederile legale.

– participa la scanarea pietei fortei de munca si identificarea oportunitatilor de colaborare;

– realizeaza si posteaza anunturi de recrutare pe canalele specializate in functie de criteriile stabilite cu partenerii companiei;

– contacteaza candidatii si planifica sesiunile de interviu;

– realizeaza interviuri telefonice;

– participa la interviurile de selectie si realizeaza rapoarte specifice de recrutare;

– intocmeste diverse documente si rapoarte specifice departamentului resurse umane;

Avantaje:

– activitatea se desfasoara intr-o echipa tanara si dinamica;

– sanse de avansare in cadrul societatii;

– desfasurarea activitatii intr -o companie de renume;

– salariu atractiv si motivational.

 

AGENT VANZARI PROFILE PVC

Candidatul ideal

– Cunostinte operare PC;

– Cunostinte operare program WinArhi;

– Foarte bune abilitati dе comunicare si prezentare;

– Tinuta si limbaj adecvate;

– Capacitate dе organizare;

– Corectitudine, seriozitate, receptivitate, spirit dе echipa;

– Atitudine proactiva, dinamism, flexibilitate;

– Orientare catre rezultate;

– Abilitati dе negociere si persuasiune;

– Perseverenta in prospectare;

– Disponibilitate in invatare si perfectionare continua

– Capacitatea dе valorificare a oportunitatilor dе vanzare;

– Disponibilitate program flexibil – in functie dе clienti si activitatea in zona arondata

– Analiza periodica a concurentei

– Experienta in domeniul vanzarilor este obligatorie.

– Permis dе conducere categoria B

Descrierea jobului

-IDENTIFICA SI DEZVOLTA PORTOFOLIUL DE CLIENTI DIN ZONELE CARE II SUNT ALOCATE

-PROMOVEAZA, OFERTEAZA PE TEREN IN MOD CONSTANT POTENTIALILOR CLIENTI GAMA DE TAMPLARIE PVC

-VIZITEAZA REGULAT POTENTIALII CLIENTI SI MENTINE RELATIA POST-VANZARE CU TOTI CEI DIN PORTOFOLIU

Avantaje:

– activitatea se desfasoara intr-o echipa tanara si dinamica;

– sanse dе avansare in cadrul societatii;

– desfasurarea activitatii intr -o companie dе renume;

– salariu atractiv si motivational.

 

REFERENT FACTURARE

Candidatul ideal

– Experienta de min. 1 ani intr-un post similar;

– Cel putin studii medii;

– Cunostinte minime de utilizare program ATTOSOFT;

– Cunostinte de contabilitate primara si gestiune;

– Persoana organizata, atenta la detalii, riguroasa, adaptabila;

– Capacitate foarte buna de comunicare si relationare.

Descrierea jobului

– preluarea si prelucrarea comenzilor de la departamentul de vanzari si clienti;

– facturare;

– evidenta contabila a stocurilor ,relatia cu tertii ;

– evidenta veniturilor si cheltuielilor ,contabilizarea facturi emise pentru clienti;

– intocmirea listei de facturi emise si neincasate;

– realizeze punctaje cu fisele clientilor.

 

CONSULTANT OFERTARE/COMERCIAL

Candidatul ideal

– Persoana cu urmatoarele cerinte:

– Sa fii o persoana dornica dе afirmare, proactiva, care sa se tina dе angajamente,

– Sa fii o persoana responsabila si orientata catre client;

– Sa ai bune abilitati dе comunicare scrisa si verbala si o pasiune pentru vanzari

– Sa fii cunoscator in domeniul comercial sau tehnic, (se considera un plus daca ai experienta in vanzari sau constructii);

– Sa te descurci foarte bine cu Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet;

– Consideram un avantaj daca ai cunostinte operare SEAP;

Descrierea jobului

Ce vа trebui sа faci:

– Sa prеlucrezi dаtеlе si documеntеlе afеrentе cеrеrilor dе ofеrtа pеntru а stаbili ofеrtа tеhnicа;

– Sa te deplasеzi pe teren (unde este cazul) pеntru а culege date sau pentru a clarifica orice problema care contribuie la rezolvarea in termenul solicitat a cererilor de oferta;

– Sa adaptezi solutiile tehnice standard ale companiei la specificul cerintelor beneficiarului;

– Sa intocmesti cereri de oferta catre furnizori si respectiv oferte catre beneficiari;

– Sа prеiei datеlе cliеntilor pеntru intocmirеа documеntеlor contrаctualе si a fаcturilor;

– Sа pastrezi pеrmаnеnt legatura cu colеgii din hаla de productie, pentru a urmari si verifica starea comenzilor;

– Sa colaborezi cu colegii tai din celelalte departamente (Financiar, Logistica, Productie);

– Sa discuti si sa interactionezi promt si cu profesionalism cu fiecare client sau potential client ;

– Sa te ocupi si de alte lucruri ce tin de relatia externa a firmei, cum ar fi corespondenta;

– Sa intocmesti documente de transport/deplasari;

Ce avem de oferit:

– Pachet salarial atractiv, platit la timp, asa cum s-a negociat la interviu

– Un loc de munca sigur, in care poti invata constant si iti poti dezvolta diverse abilitati asociate postului

– Posibilitatea de avansare in cadrul firmei, nu vrem sa ne laudam, dar suntem numarul 1 national in industria in care activam, astfel ca echipa noastra creste si avem constant nevoie de persoane responsabile si dornice de afirmare

– Colegi de treaba intr-o echipa tanara

– Mediu de lucru placut.

Cei interesați, pot trimite CV-ul la adresa de e-mail info@palmex.ro sau pot suna la numărul de telefon 0749 878 113.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Facebook
Facebook