ENGIE – Locuri de muncă disponibile

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

ENGIE – Locuri de muncă disponibile

💼 ENGIE România are următoarele locuri de muncă disponibile:

·        Specialist Administrare Performanta si Reporting

·        Analist Facturare

·        Coordonator Suport Vanzari Solutii Tehnice

 

Specialist Administrare Performanta si Reporting

Candidatul ideal

La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce fac. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat și inspirat pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.

În prezent, căutăm o persoană #responsabilă#organizată#orientată spre soluții și rezultate, cu spirit analitic, inițiativă și energie, pentru a se alătura departamentului Inginerie Rețea, în calitate de Specialist Administrare Performanță și Reporting. Din această poziție vei avea oportunitatea de a te implica în activitatea de monitorizare, raportare și analiză a performanței departamentului, contribuind cu propuneri de eficientizare a activității și proceselor derulate.

Dacă ești interesat să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în Distrigaz Sud Rețele. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu un talent remarcabil. Totul începe cu tine.

Descrierea jobului

Ce vei face:

  • Vei monitoriza, raporta și analiza indicatorii de performanță aferenți proceselor derulate în departament;
  • Vei colecta, centraliza și valida informațiile și datele relevante pentru raportarea indicatorilor de performanță;
  • Vei dezvolta și genera rapoarte recurente, la cererea managementului sau din proprie inițiativă, în vederea evidențierii tendințelor, riscurilor, dar și noilor cerințe;
  • Vei asigura acuratețea, coerența și relevanța rapoartelor realizate;
  • Vei contribui activ la actualizarea și îmbunătățirea bazelor de date și a fluxurilor de lucru, comunicând permanent cu managerii din departament;
  • Vei interpreta rezultatele obținute și vei propune soluții de îmbunătățire și eficientizare a activităților de monitorizare a KPI’s și control al raportărilor la nivel de departament;
  • Vei elabora sinteze și prezentări pe diverse subiecte;
  • Vei gestiona implementarea propunerilor și proiectelor de dezvoltare și optimizare sau adaptare la cerințele legale a proceselor derulate în cadrul departamentului;
  • Vei realiza analize privind performanța constructorilor și vei calcula penalități în caz de neîndeplinire a obligațiilor contractuale de către aceștia (nerespectare termene, obligații legale, cerințe interne etc.);
  • Vei colecta și prezenta managerului datele necesare realizării previziunilor planului de investiții;
  • Vei acționa ca interfață cu toate departamentele responsabile din cadrul companiei pentru soluționarea diferitelor nevoi de business sau tratarea reclamațiilor din partea clienților/constructorilor/autorităților;
  • Vei păstra confidențialitatea informațiilor comercial sensibile (ICS) și a datelor personale pe care le operezi în conformitate cu reglementările legale (GDPR) și cu Programul de conformitate al operatorului de distribuție gaze naturale;

Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:

  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
  • Experiență în activitatea de colectare, analiză și raportare date;
  • Cunoștinte Pachet Office (Excel, Word, PowerPoint) minimum nivel mediu;
  • Cunoștințe privind managementul proiectelor și legislația domeniului de activitate;
  • Capacitate de organizare, analiză, sinteză, previziune și planificare;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Capacitate de a lucra sub presiunea timpului și disponibilitatea la sarcini neplanificate;
  • Atitudine proactivă în soluționarea problemelor și realizarea obiectivelor;
  • Bune abilități de prezentare;

Constituie avantaj:

  • Experiența în domeniul distribuției gazelor naturale;
  • Cunoștințele deținute in domeniul financiar;
  • Cunoștințele SAP;

Beneficii:

  • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
  • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
  • Tichete de masă;
  • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
  • Primă de vacanță.

 

 

Analist Facturare

Candidatul ideal

La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce fac. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat și inspirat pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.
În prezent, căutăm o persoană cu bune abilitati de analiza, pentru a se alătura biroului de Facturare, în calitate de Analist Facturare.
Dacă ești interesat să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în Distrigaz Sud Rețele. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu un talent remarcabil. Totul începe cu tine.

  • Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;
  • Reprezinta avantaj studii superioare diverse finalizate cu diploma de licenta;
  • Experienta de minimum 1 an intr-o activitate similara;
  • Capacitate de previziune, planificare, analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a respecta termenele limita si de a lucra sub presiunea timpului;
  • Cunostinte despre piata nationala a gazelor naturale;
  • Cunoasterea cerintelor legislative aplicabile domeniului sau de activitate;
  • Foarte bune cunostinte operare PC ( Excel, Word);
  • Cunostinte functionalitati SAP (BI, CS, DM, WM) – reprezinta avantaj.

Descrierea jobului

  • Realizeaza corect si la timp toate activitatile operationale de tarifare si facturare, asigurand monitorizarea si tratarea erorilor de consum si a celor aferente taxelor, in relatie cu entitatile DGSR responsabile;
  • Asigura inregistrarea corecta in baza de date SAP a tuturor informatiilor / datelor procesului de facturare;
  • Verifica si corecteaza consumurile neplauzibile pentru operarea cu succes a procesului de facturare;
  • Primeste si gestioneaza corespondenta cu furnizorii si clienti, oferind consultanta tehnica si informatii referitoare la tarifele si serviciile de distributie practicate de catre companie, tratand nediscriminatoriu solicitarile / reclamatiile acestora;
  • Asigura comunicarea de interfata cu furnizorii si clientii pentru solutionarea cererilor acestora, in colaborarea cu entitatile interne responsabile din cadrul companiei;
  • Asigura actualizarea SAP cu informatii despre furnizori si clienti, in baza solicitarilor acestora sau a corespondentei cu acestia, in scopul dezvoltarii unei baze de date coerente si consistente;
  • Opereaza modificarile datelor de facturare pentru clientii finali si furnizori in baza solicitarilor primite, cu aprobarea team leaderului / sefului ierarhic;
  • Analizeaza si solutioneaza cererile de corectie modificare index preluare, unitate de citire, intretinere furnizor, categorie de tarif, in concordanta cu procedurile interne.


Numai candidații selectați vor fi invitați la interviu.
În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția mentionată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților: https://www.engie.ro/corporate/wp-content/uploads/2018/09/ER_Nota-de-informare-Candidati.pdf

 

 

Coordonator Suport Vanzari Solutii Tehnice

Candidatul ideal

·        Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;

·        Experienta minim 3 ani in domeniu;

·        Cunostinte profesionale domeniul comercial, al serviciilor tehnice si de eficienta energetica ;

·        Abilitatea de a lucra într-un mod structurat și strategic ;

·        Promotor al schimbarii – spirit inovator, creativ ;

·        Abilitati de organizare si planificare ;

·        Responsabilitate si asumarea deciziilor ;

·        Cunostinte utilizare PC (MS Office etc).

Descrierea jobului

La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.
Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat și inspirat pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.
În prezent, căutăm o persoană analitică, organizată și comunicativa, pentru a se alătura departamentului Energy Efficiency Solutions Coordination, în calitate de Coordonator Suport Vanzari Solutii Tehnice.

 

Dacă ești interesat să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

 

Responsabilitatile postului:

Vei gestiona lead-urile obtinute de echipele de vanzari pentru lucrarile de generare descentralizata foto-voltaică, cu sau fara finanțare cu servicii de mentenanta incluse, pentru serviciile de eficienta energetica non-standard si pentru serviciile standard/non-standard de solutii foto-voltaice si de electromobilitate;

Vei precalifica lead-urile obtinute de echipele de vanzari pentru lucrarile de generare descentralizata foto-voltaică, fara finanțare, pentru serviciile de eficienta energetica non-standard si pentru serviciile standard/non-standard de solutii foto-voltaice si de electromobilitate;

Vei realiza ofertele non-binding pentru lead-urile obtinute de echipele de vanzari pentru lucrarile de generare descentralizata foto-voltaică, fara finanțare, pentru serviciile de eficienta energetica non-standard si pentru serviciile standard/non-standard de solutii foto-voltaice si de electromobilitate;

Vei realiza drafturile de oferta/contract, vei introduce si trata riscurile contractuale in documentele ce se semneaza cu clienții pentru lucrarile de generare descentralizata foto-voltaică, fara finanțare, pentru serviciile de eficienta energetica non-standard si pentru serviciile standard/non-standard de solutii foto-voltaice si de electromobilitate;

Vei realiza interactiuni post-executie cu clientul si vei trata solicitarile si reclamațiile clienților pentru lucrarile fara finanțare coordonate;

Vei realiza mentenanta instalatiilor realizate, audituri energetice, studii de solutie, implementarea masurilor pentru cresterea eficientei energetice;

Vei asigura servicii tehnice complexe cu solutii electrice pentru instalatiile de utilitati, de incalzire, ventilatie si aer conditionat;

Vei asigura servicii pentru instalatiile electrice de joasa si medie tensiune, trecerea alimentarii clientilor de pe regimul de joasa pe regimul de medie tensiune, compensare energie reactivă;

Vei coordona dezvoltarea si implementarea proiectelor de prospectare a pietei si determinarea planificarii solutiilor complexe pentru clientii business, cu vizibilitate pe termen scurt, mediu si lung, si cu scopul asigurarii stabilitatii marjelor de vanzare.

Vei monitoriza activitatea partenerilor in relatie cu Societatea pentru a se asigura de mentinerea standardelor de calitate a serviciilor oferite de catre acestia si de promovarea valorilor companiei.

Vei asigura urmarirea proiectelor contractate cu clientii, derularea acestora in ceea ce priveste incadrarea lor in permisele de executie (graficul de executie) si clauzelor contractuale de executie a proiectului;

Vei participa la negocierea contractelor si la incheierea contractelor, pentru a asigura consultanta in ceea ce priveste serviciile tehnice propuse; urmareste desfasurarea relatiei contractuale cu partenerii.

Vei monitoriza oportunitatile, respectiv riscurile de piata, si actioneaza in sensul urmarii, respectiv depasirii acestora.

Beneficii:

·        Asigurare medicală privată pentru tine și familie;

·        Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;

·        Tichete de masă;

·        Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.

Descrierea companiei

ENGIE Romania este parte a grupului mondial ENGIE si reprezinta unul dintre cei mai importanti actori energetici din Romania, activand in domeniul gazelor naturale si al electricitatii. La nivel global, Grupul ENGIE este unul dintre liderii mondiali din domeniul energetic, avand activitati in peste 70 de tari si aproximativ 153.000 angajati, iar la nivel national ENGIE Romania se mandreste cu un portofoliu de 1,9 milioane de clienti, gestioneaza o retea de distributie de circa 19.100 km, in 19 judete din sudul Romaniei si Bucuresti si are peste 3.800 de angajati.

Grupul de companii ENGIE Romania este format din:

ENGIE Romania SA – furnizor de gaze naturale, electricitate si servicii si producator de electricitate; Distrigaz Sud Retele SRL – operator de distributie a gazelor naturale in sud-estul tarii; societate infiintata in martie 2008 ca urmare a separarii activitatii de comercializare de cea de distributie; ENGIE Servicii SRL – prestator de servicii pentru utilizarea in siguranta a instalatiei de gaze naturale (revizii, verificari, lucrari de intretinere) creata in octombrie 2009 ENGIE Building Solutions – servicii de inspectii, intretinere si reparatii pentru cladiri si spatii industriale; Braila Winds SA – producator de energie eoliana; Alizeu Eolian SRL – producator de energie eoliana; Depomures – primul operator privat al pietei de inmagazinare din Romania.

Misiunea ENGIE este de a inspira oamenii pentru a face pasul catre solutiile de maine. Pe langa gaze naturale si energie electrica, oferim clientilor servicii integrate, personalizate și cofinantate, pentru ca oamenii reprezinta principala sursa de energie ENGIE. Ne ghidam pe ambitia de a fi lider al tranzitiei energetice, o tendinta globala caracterizata prin dezvoltarea energiilor nepoluante, reducerea consumului energetic ca urmare a implementarii unor masuri de eficienta energetica si digitalizarea informatiei.

 

Succesul ENGIE se datoreaza echipei noastre de profesionisti ce se ghideaza dupa aceleasi valori: curaj, deschidere, exigenta si responsabilitate. Pentru asta, ne preocupam permanent ca acestia sa aiba parte de tot ceea ce au nevoie pentru a se dezvolta si le asiguram un mediu de lucru bazat pe siguranta, confort, grija si inovatie.

 

 

Cei interesați pot trimite CV-ul la adresa de e-mail andreea.tudorache@engie.com.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Facebook
Facebook