SC Centrico Selir SRL – Locuri de muncă disponibile

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

SC Centrico Selir SRL – Locuri de muncă disponibile

💼 Alătură-te echipei Selir!

Alege ce ți se potrivește din lista de joburi disponibilă:

 Operator Call Center Galati/Braila/Focsani

 Analist – Programator (junior / middle / senior)

 Robotic Process Automation Developer

 

Operator Call Center Galati/Braila/Focsani

Vino să lucrezi într-o companie stabilă, cu peste 20 de ani de experiență, tradiție și inovare!

Job-ul presupune:

Activitate în contact direct și continuu cu clienții din domeniul financiar bancar, prin intermediul diferitelor instrumente de lucru puse la dispoziție, utilizând atât canalele tradiționale de comunicare (voce, mail) cât și canalele alternative moderne (chat, skype).

Profilul candidatului ideal:

  • cunoașterea limbii italiane la nivel avansat;
  • persoană comunicativă, energică, cu dorință de creștere profesională;
  • capacitate de integrare, adaptare și desfășurare a activității în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
  • cunoștințe de bază operare PC, navigare internet;
  • cunoștințe de bază operare dispozitive smartphone și tablete;
  • cunoștințe de bază pachet Office: Word, Excel, Outlook.

Oferta noastră:

  • pachet salarial motivant, ce crește odată cu rezultatele tale;
  • al 13-lea salariu – bonus, la finalul fiecărui an;
  • premiu anual acordat în funcție de rezultate;
  • training-uri și certificări specializate în țară și în strainătate gratuite;
  • mediu de lucru modern și plăcut;
  • servicii medicale în sistem privat – Medlife;
  • decontare anuală a lentilelor antireflex pentru protecția ochilor tăi;
  • acces nelimitat la mii de carți prin intermediul parteneriatului cu biblioteca virtuală Bookster.

 

Inginer IT Operations

Candidatul ideal
Cerinte:

  • Diploma in Inginerie Informatica sau echivalenta
  • Disponibilitate de lucru pentru ture de 24 h si in zilele festive
  • Capacitate de a lucra in echipa
  • Aptitudini pentru rezolvarea problemelor
  • Disponibilitate pentru deplasari in Italia
  • Cunostinte baza SQL
  • Cunostinte baza Java

Constituie avantaj :
Cunoasterea serverelor Linux , Windows
Cunoasterea sistemelor de versionare precum Git si SVN;

 

Analist – Programator (junior / middle / senior)

Job-ul presupune:

  • dezvoltarea de aplicatii Intranet/Internet in domeniul financiar-bancar.

Profilul candidatului ideal:

  • cunostinte algoritmi de programare;
  • cunostinte in cel putin unul din limbajele C++, JAVA, SQL.

Constituie avantaj:

  • cunostinte OOP, J2EE, JSP;
  • cunostinte programare internet;
  • cunostinte limba italiana.

Pentru Programatori Senior se cere experienta relevanta in programare si lucru cu baze de date.

Oferta noastră:

  • Un mediu de lucru plăcut și modern;
  • Integrarea într-o echipă de profesioniști cu experiență îndelungată;
  • Training on the job atât în țară cât și în străinătate și training specific cu furnizori externi;
  • Pachet salarial motivant care include al 13-lea salariu și un premiu anual acordat în funcție de rezultate;
  • Organizarea de evenimente de promovare pentru angajații merituosi;
  • Gratuitate la control oftalmologic anual și decontarea cheltuielilor pentru lentilele antireflex;
  • Asigurare medicală privată facultativă pentru angajați, suportată de firmă și tarife preferențiale pentru aparținători;
  • Acces gratuit – bibliotecă online pentru companii ce livrează carțile dorite la birou;
  • Tarife preferențiale la restaurantele și furnizorii de servicii pe plan local cu care societatea are încheiate convenții;
  • Decontarea certificarilor de specialitate.

 

Robotic Process Automation Developer

Job-ul presupune:

Implementarea de workflow-uri folosind instrumente și tehnologii inovatoare, pentru crearea de asistenți virtuali (roboți software).

Vei folosi cea mai nouă tehnologie – cea mai bună platformă de Robotic Process Automation din industrie, cu ajutorul căreia vei putea crea, dezvolta și testa roboți software. Selir este partener oficial UiPath.

Roboții software sunt din ce în ce mai utilizați pentru procesele standard, cu un grad ridicat de repetitivitate, care cer precizie și viteză, astfel angajații putând fi repartizați spre procese mai complexe.

Profilul candidatului ideal:

  • cunoștințe medii de dezvoltare software
  • dornic de a învăța
  • abilitate de înțelegere a proceselor de business
  • abilitate de analiză și rezolvare a problemelor

Constituie avantaj:

  • cunoștinte de algoritmi, OOP, programare web;
  • cunoștinte .Net si SQL.

Oferta noastră:

  • Un mediu de lucru plăcut și modern;
  • Integrarea într-o echipă de profesioniști cu experiență îndelungată;
  • Training on the job atât în țară cât și în străinătate și training specific cu furnizori externi;
  • Pachet salarial motivant care include al 13-lea salariu și un premiu anual acordat în funcție de rezultate;
  • Organizarea de evenimente de promovare pentru angajații merituosi;
  • Gratuitate la control oftalmologic anual și decontarea cheltuielilor pentru lentilele antireflex;
  • Asigurare medicală privată facultativă pentru angajați, suportată de firmă și tarife preferențiale pentru aparținători;
  • Acces gratuit – bibliotecă online pentru companii ce livrează carțile dorite la birou;
  • Tarife preferențiale la restaurantele și furnizorii de servicii pe plan local cu care societatea are încheiate convenții;
  • Decontarea certificarilor de specialitate.

 

Descrierea companiei

Societatea Selir a fost înființată în anul 1995, în Galați, ca parte componentă a grupului italian de bănci și societăți financiare SELLA.

SELIR este o companie cu peste 400 de angajați, care oferă servicii de tip outsourcing, în conformitate cu cererile de externalizare primite, iar principalul obiectiv este de dezvoltare continuă pe baza experieței acumulate și a profesionalismului, oferind clienților servicii de înaltă calitate și cu mare valoare adăugată.

Astăzi oferim o paletă largă de servicii, cum ar fi:

Servicii IT (dezvoltare și mentenanță software);

Servicii Administrative de Back Office;

  • Servicii de Asistenţă de tip Call Center;
  • Servicii de Asistenţă Sistemistică(tehnică) de nivel 1;
  • Servicii de analiza dosare credite;
  • Servicii de recuperare credite;
  • Studii şi Analize financiare;
  • Robotic Process Automation și AI.

Compania Selir a primit de curând Premiul pentru Cea Mai Bună Companie BPO din România – sub 800 de angajați, premiu oferit de Outsourcing Today.

 

Cei interesați, pot trimite CV-ul la adresa de e-mail info@selir.com sau pot suna la numărul de telefon 0743 342 819 (Alexandra Apostu).

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Facebook
Facebook